Bye bye Mcdonlds

Läs här 

Ingen förlust tycker jag, deras mat går ändå inte att äta. Max,sibylla och Subway jublar sig nog hesa =)

Det gör inte jag.. Fortkörningsböter¨! någe så oootrooligt onödigt jaja ja fick ha körkrotet kvar illafall

Annars ä det bra, borde packa ner allt i badrummet nu och städa det, men gör jag det? NE ja sitter och skriver blogg fy på mig.

Jobbet går bra=) trivs bra där. Har skrivit på för drygt 9 månader till en början

Iksu kommer snart att få ett besök av en stoffe för att skriva kontrakt där. på step in sa de att avtalet nu ä faxat till dem och att ja ska gå dit och skriva på det vid tillfälle.

prio att ta med till umeå i morgon blir
Lampa
Bord
kläder

känns tomt och öde med bara en camping stol och en luftmadrass i lght.

Men om ni har vägen förbi vill jag gärna att ni titta in!


Säg vad du tycker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0