Gästspel och extranatt

Har gästspelat med bufftjänst på inf/reum  avd idag. jobbade med Emma och Maggan, skoj =)

sedan har jag tagit på mig en extra natt, natten mot i morgon, det ger pengar som åker in på "Audi" kontot. Det har fått en bra start tycker jag. Eftersom jag är en man som lever ett enkelt liv kan man nog lägga undan rätt möe pengar var månad.

Den enda hoppy man har som kostar pengar är just det jag sparar pengar till att få köra nya bilar och då helst tyskar. Har dock inte testat någon nya volvo,saab,jappe, eller så. Någon som har en man kan få prova? ;)

Då ska man vända på dygnet, tro om man ska se om man kan sova en stund nu, sedan vara uppe fram emot naten här.

Säg vad du tycker
Postat av: Anonym

Låter som en bra livsfilosofi.."eftersom jag är en man som lever ett enkelt liv"..

2008-12-29 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0