Gnällspikar?!

Nu blir jag lite sur alltså. lär det här 

Ok sanningen att säga så är det inte spec farligt hos mig, men man hör den var gång den kommer.

Dock n'r man sitter på jobbet kommer den in direkt över huvudet, och INGA pat har någonsin klagat på det, om på infektion ä det lyhört. Inte heller stör det en i arbetet.

Sedan har jag inte varit i någon av de byggnader som är aktuella heller.

MEN FÖR FAN! ANLEDINGEN TILL ATT DEN DÄR HELIKOPTERN FLYGER ÄR ATT EN MEDMÄNNISKA BEHÖVER SNABB VÅRD, OFTA ÄR DET LIV SOM STÅR PÅ SPEL.  DET ÄR JU SAMMA SOM ATT BEGÄRA ATT AMBULANSER INTE SKALL ANVÄNDA SIRENER PÅ NATTEN ( OM MAN BOR NÄRA AMBULANSTATIONEN)  NÄR MAN FLYTTAR IN I ETT HUS NÄRA ETT UNIVERISTETSJUKHUS FÅR MAN RÄKNA MED BULLER FRÅN HELIKOPTRAR

JAG HOPPAS ATT DEM SOM GNÄLLER MEST DÄR EN DAG BEHÖVER HELIKOPTERN.

Säg vad du tycker
Postat av: Lurk

Men folk ha inge bättre för sig än att gnälla på allting ! :P

2008-12-04 @ 11:13:32
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: Mikko

Förmodligen så gnäller de för gnällandets skull..

2008-12-04 @ 17:18:03
Postat av: Bika

skjut dom! och neka dem helikopter sen.

2008-12-04 @ 22:13:18
URL: http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0