Rekomenderade bloggar

Har ni inte alla varit med om att ingen på din blogglista uppdaterat på länge?!

ja tänkte väl det. Därför tänkte jag dela med mig av  vissa av de bloggar jag läser mer eller mindre dagligen.


Dookie

En vanligt Johannas liv och äventyr i Nora.

Tanten

Hon heter Emma, men jag kallar henne för tanten.
Fråga henne själv om varför =)

Bika

Har rekomenderats tidigare.

Emily Kane

Ingen vet vem hon är, men kul läsning är det.


Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Bloggar som sagt inte längre..men beundrar dem som finner något att skriva om, så gott som varje dag.

2008-12-01 @ 17:00:38
Postat av: Lisa

Det kändes lite som en pik det där...

2008-12-02 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0