Den ska

Den bilen SKA JAG HA! 
En dag... om något år..då det kanske finns beganade och man sett om den har några "barnsjukdommar" Säljaren sa att det skulle förvåna honom om de uppstog några sådana, men han är ju bilskojare så vi tar det nog med en nypa salt.

Bilen ja körde va en 140 HK Disel. Standard i allt, men med sportchassi. Underbar väghållning och en mjuk och skön körkännsla. Motorn kickade bra för att vara "standardmotor" och ingen turbo. Intregören va snygg och typsikt Audi. Tänkte ta några bilder men bestämde mig för att jag inte hade tid ^^

körde E4 ut mot Överhörnes och testa den på rakan där ute... som sagt kicka skönt. Hårdrock på högsta volym i stereon så klart. :D

sedan tillbaka över Lillbacke för att testa bilen i de små "serpentiner" som finns där. Hade ja haft mer tid hade jag åkt ut mot Gideå. men man kommer inte så långt på en 30 min. inte ens i en Audi. Man måste ju se upp för "Aina"

Kanske lika bra att köpa en bil utan turbo för om det fanns turbo i bilen skulle "lappen" vara i stor fara. Det är den nog endå så.

Även musiksystemet va helt ok. 5 cd:s cdväxlare.

Hehe jag kan ske min mors min när hon läser det här.  då kommer hon bli mycket "mammig" tala om ansvar och framtid osv ;D

sedan ä det tyvärr den sämsta affär man kan göra att köpa en ny bil. Får nog sattsa på att köpa en begagnad. Så någon annan har fått " Rida in den vilda skönheten" :D

ne nog med pojk svamel.

Tror nog att vissa kvinnor smålet åt detta och tänkt någe i stil med " Boys Woud Be Boys"

Säg vad du tycker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0