Darwin was wrong....

Underbart väder ute... verkiligen massa nice.. :D
Lova gott inför helgen... :D I helgen ska man ner till solle...laxgfestivalen och jubileums crousing om jag fattar rätt. =)
Förhoppningsvis ska Patrik med också

Men rubriken då?

Jo så här

Hade en intressant diskution på jobbet idag med en kollega och en av våra underläkare. Han arbetar också på smittskyddsinstitutet med att b.la informa om kondom och könssjukdommar.

Vi talade om det här med kondom använding. Att det ibland inte hjälper.

Läkaren sa att det ibland händer att folk försöker dra på kondomen, tränger in och märker att kondomen åker av, Ajajaaj fel håll. Vänder på kondomen och kör ingång...och besivar då enligt denna läkare att Darwin was wrong... *lol* :D

Va säger ni gott folk?


Säg vad du tycker
Postat av: Anonym

jag vet inte.. vissa vänder ju uppochner på p-piller också och hur smart är det??

2008-07-24 @ 19:27:44
URL: http://feelingsofabiophysicalmind.blogg.se/
Postat av: C

Hahaha nej inge vidare. Har en tjejkompis, nej det är inte jag eller S på min sida, där kondomen försvann upp i henne. Hon kissade ut den senare. Men men gravid blev hon inte tursamt nog.

2008-07-24 @ 22:41:34
URL: http://singeltjejernas.blogg.se/
Postat av: Mikko

s killen borde kanske läsa Darwins teori om "the evolution of humanity over time"

2008-07-25 @ 08:43:14
Postat av: BLONDINA

sv: haha okej :P

2008-07-25 @ 22:52:48
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0