Helgens bravader och kommande helgs vedermödor

Äntligen helg och sommarvärme! Så tänkte jag i fredags.

Planerna var att snabbt få in Patrik och Henke i lilla clio och sätta fart på den lilla flickan ner mot Sollefteå.
Det gick iofs inte så fort, men det gick. Clio är en liten flicka och hon va tungt lastad med b.la  öl =)

Men vi kom fram, grillen tändes hemma hos morsan och farsan. God mat och god dryck. Sedan ner till älven och ut i farsans gamla flottarbåt. En färd längs en spegelblank Ångerman landälven ner till stan och den stundande laxfestivalen. Under vandringen in mot stan blev Patrik helt betagen i all lax som hoppade och visade upp sig nedanför kraftverket. men varför skulle de inte de det var ju deras kväll, Laxfestivalen, så de var nog glade de med =)

Sedan där inne träffa vi på en del bekanta, vissa väntande och en direkt oväntad =) Lisebett från MIUN kåren.Hon hängde med oss resten av kvällen.

Det som kvällen lärde oss är dels att

Mintu
är farligt

och att folk inte alltid är som du trodde dem var, detta gång nog enbart på gott :D

Sedan vi sovit ut vart de att ränna på stan, bada och skjuta in två av mina älgstudsare så blev det att äta av Sollefteås bästa kebab från Önsta. Jo jag vet att Dianas ä lika god

Sedan åter till Umeå med visst oväntat men trevligt sällskap =) I Natt va det inte tomt och ensamt i min säng :D

idag är jag enbart lat.

Det kan behövas, Schemat för nästa helg, då det är yran kom idag.

Fredag
18-04. Ska tjänstgöra först på¨torget, sedan på krogstråket och sedan ut på campingen resten av natten. man kan nog räkna med att vara i säng vid 05:00-05:30.

På Lördag ska jag och Robert tjänstgöra på campingen igen mellan 10-18.  sedan ska jag gå "säkradio" grupp resten av natten.
Det blir TUFFT!

MAT och SÖMN  kan man nog glömma se det ut som

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Hmm..vill vet mer om ditt nattliga besök? ;) Att du orkar..men du är ung :P för mig räcker det med 8 tim arb.pass..sen är man totalt slutkörd :D

2008-07-27 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0