Rockafton

Modo-SAIK glömmer vi, trist match.

Sedan var jag och Deplhine först på kebab house och åt sedan på framnäsbaren. Trevligt ställe det. Såg på

Schlagern. NORDMAN SLOG UT "ANDROLA"  Så skönt!! Carola är slut! eller snarare insett att henns bästa år ligger bakom henne. Nordman är förövrigt mina barndomsfavoriter, de släpper en ny skiva idagarna den ska man kanske köpa.

Sedan va vi på Statt, Rockafton där... trevligt men mycket folk. CCCP/ ToL ä ett band som skapar bra drag på krogen.

Det var min Lördag det, hur var DIN?

Säg vad du tycker
Postat av: Ylva

Hade varit kul att gå på rockafton, men är man inte 20 så går det inte, haha :) hade en bra lördag iaf, bra att Nordman gick vidare.

Matchen ja... haha! det enda bra med den var Zacke. Nu är det snart slutspel :D

2008-03-09 @ 14:02:40
URL: http://hockeyflickan.blogg.se
Postat av: Mikko

Låter som en härlig lördagkväll..rock´n roll för hela slanten :) Min lördag? jobb hela dagen..sedan hem och slappa :)

2008-03-09 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0