Gud välsigne pizza




Seg om ett as är man. Har just äit lite pizza och håller väl på att kvickna till så sakteliga. Vad skulleman göra utan bakismaten?

Kvällen igår var lyckad. Först förfest hos John inte långt härifrån. Sedan vänta aslänge på bussen vid Ica Berghem.
Det hoppae av några hockeysuporters som vi käfta lite med. Det slutade med att en av tjejerna i vår grupp skrek "DJÄVLA HIPHOPPARE" efter dem och verkligen fick det att låta som bland det värsta man kan kalla en medmänniska :D

Sedan konstaterades att Mintu black är bra för att hålla kylan borta, eller i allafall göra så man inte känner den. För kallt var det, och blåste som apan. Jag ä glad för min vindtäta rock och att ja kom ihåg att ta med hanskar och halsduk.

Nere på Gråskala va det massa folk. Många utklädda. kulkul, dock inte priserna i baren. 108 spänn för en 6:a. Ugga.


Efterfest hos John och sedan hem.

en lyckad kväll som sagt.


idag ska ja städa lite, om jag orkar


Vad har du för dig?

Säg vad du tycker
Postat av: Mia

så sant, så sant att det nog inte finns en kvinna som skulle säga att hon har för många skor.. även om min syster hävdar att hon skulle säga det, om hon fick för många skor någon gång. hm.

låter som att du hade en mycket lyckad kväll, gårdagen var lugn för mig, men ikväll blir det halloweenkalas :) ska bli skoj.. blogg+bilder kommer imorrn om jag orkar ;)

ha en trevlig bakisdag!

2008-11-01 @ 16:04:34
Postat av: Mikko

Hmm..tror Stoffe börjar bli för gammal att festa :P dessa ständiga bakfyllor :P

2008-11-01 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0