Snö,kärlek och god mat

Nu är jag i Uppladsväsby. På vägen ner stannade man i Gävle och åt på Max med Jonas och hans tjej.

Sedan började snöstormen, Stundtals såg man 20 meter och kunde köra typ 60 km/h. Då var man glad för 4 hjulsdrift och stark motor. Man hörde hela tiden om trafikolyckor på radion. Även Upptåget hade stora problem.
Nå jag kom fram utan problem.

Idag har vi varit och käkat på kvarterskrogen. Mycket god Carbonara som avslutades med en Irish Coffie :D


Nu sitter vi och ser på  den första Sällskapsresan, J har inte sett den. :D

Många klockrena citat i den filmen.

Vilket är ditt favorit citat? :D

En kul sak som jag inte märkt tidigare är att jag och Stig Helmer har samma sista siffror i personnr. :D

Bröder i anden kanske? :P


Säg vad du tycker
Postat av: Bika

"Jaa, man var ju nykter i morse, men nu börjar det ordna upp sig"

tycker jag är en klockren kommentar =)

ja, party hardy kan man lugnt säga!

2008-11-23 @ 13:16:15
URL: http://bika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Appselut!!

2008-11-23 @ 17:14:48
URL: http://bika.blogg.se/
Postat av: Bönrullaren

peppes bodega :P



''kan du hjälpa mig och bära berra''?



''vad är det för snack bärra hem bärra''



Klockrehn!!

2008-11-23 @ 17:24:01
Postat av: Mikko

" Jag tål inte starksprit" "Vem faan gör det"

2008-11-23 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0