Caffe late är misstänkt?!!?

Nästan så man skäms lite för att erkänna det men när det ska handlas på ica Maxi så brukar jag anväda det där "självscannings" systemet som ni kanske känner till, nå jag har gjort det flera gånger, och ALLA tre gånger jag köpt islatte så har jag åkt på kontroll. Hur kan det komma sig?!?!?

Jaha idag ska NCC komma och laga min dörrklocka. Bra att de kommer idag, i morgon hoppas jag att jag sussar gott vid den här tiden.

Flera som sagt upp sig eller ska ha barn på jobbet igen, så är du ssk och vill jobba i umeå så kommer nog snart nya chanser.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

s är du säker på att det är fel på latten?? ;)

2008-10-08 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0