Döende

Min mobil är döende, ibland visar den mottagna medelanden i "låst" läget så att säga, då ä det enda man man göra att välja "ok" varvid meddelandet raderas.  Skumt

Sedan håller knappsatsen på att vara slut.  För många sms :P?

Det är en Sony Ericsson k 550i


Någon som har ett bra tips på en ny lur?

Säg vad du tycker
Postat av: Anette

Sony Ericsson K750i....den ÄGER...som norrlänningar säger!

finns ingen bättre även om den är några år vid det här laget men vad säger man? Gammal kärlek rostar aldrig!!!



Så sant!

2008-10-22 @ 21:06:31
Postat av: Mikko

Nokia har flera nya telefoner på gång..fast de kommer kosta ganska mkt.

2008-10-22 @ 21:20:19
Postat av: skogsrå/vattenymf

Kan bara klaga en massa på min förra sony ericsson k800i den stängde av sig när den ville låste sig man var tvungen ta ut batteri och in igen mm lämna in dem de skyllde på mjukvare fel just den upplagan den måndan å bla bla bla hmm undra varför 4 av mina vänner också hade samma problem med sina likadana som de köpt under ett år mjukfel hela året kanske, haha de kunde de ej svara på när man frågade de söta killarna med vattenslickat hår:P , sa aldrig med en sony ericsson men blev sen såld på denna sony ericsson k850i och kan säga inte blivit besviken än på den, så klart en bra mobil, tryck in några 100 låtar i den, samt bra kamera 5.0 mega pixel=)sen enkel å använda, inget krångel..

nöjd ^^



2008-10-23 @ 11:16:09
Postat av: dookie

inte första gången en SE mobil krånglar. herre... varför köper folk de telefonerna? jag vet inte en enda som har/haft SE som INTE haft problem med den. tacka vet jag min gamla samsung från 2005 ;) men den är inne på sista valsen nu, så jag är också på g och ska ha en ny.

2008-10-23 @ 19:58:27
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: skogsrå/vattenymf

Jo håller med jag älskar samsung haft flera sådana i mitt liv å de ALDRIG krånglat. Trognare mobilmärke får du leta efter, använder en liten söt samsung fortfarnade ibland när man bara ska ringa eller sms=)

men K850i som sagt den ett tips som du ska va kvar i reklam fällan...

2008-10-24 @ 09:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0