En stor favorit

När det gäller mat och mig så säger vissa att jag är en "Hob" eller en Hobbit. Alltså samma som Frodo. Fattar ni? :D
Jag var alltid hunrig. Det är jag iofs nu med, men inte lika ofta och lika mycket.

Min stora favorit när det gäller mat är inte som vissa nog tror Max mat eller Kebab. Det är nämligen Blodbröd med stektfläsk och vitsås! DET ÄR SÅ GOTT!!! :D

När morsan skulle laga den maten hemma var hon tvungen att göra dubbel potion åt både mig och farsan för vi tycker lika mycket om det! :D

Nå nog om mat, så ni inte blir huriga.

Idag har Stoffe äntligen tagit sig i kragen och dragit iväg på IKSU. Det känns verkligen att det var ca 6 månader sedan man tränade senast. Inte bra det.


Imorgon ska jag jobba igen, har bytt med A-L. Kan vara bra att ha en dag att byta om man ska träffa trollet :D

Säg vad du tycker
Postat av: jane

blodbröd är supergott!!det låter som hemma hos min familj då farfar fick göra storkok när vi kom på middag.Det var dessutom alltid tabberas när vi gick därefrån.

vad duktig du e som kommit igång med träningen,

nu e det inte långt kvar tills vi ses =) puss

2008-10-01 @ 20:25:55
Postat av: Mikko

Apropå mat..som vi Skåningar säger " möed mad, god mad i rättan tid" :)

2008-10-01 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0