Ett halvår

Kom på att jag i går varit anställd ssk i 6 månader :D 6 mycket givande månader skulle jag säga. Har fått uppleva en hel del spännande. blir nog många månader till
 

Har i går och idag haft både sjuksköterske studerande och inskolningssköterska att handleda. Det känns stundtals lite underligt att man redan nu ska ha det stora ansvaret som det innebär. Men stundtals har jag tyckt det var roligt. =) Tror nog att det går ganska bra också.

I Helgen skall jag vara "personal ansvarig" det betyder att jag ska se till att alla pass är bemannade med tillräckligt med ssk och usk., på veckan görs detta jobb av samordnaren eller avd chefen. Men på helgen delgeras detta till en erfaren ssk. Denna helg är det jag som är den ssk som jobbat längst på stället. Dock inte den som jobbat längst som ssk.

Detta kommer sig av att det är stor omsättning på ssk på vår avd och snart kommer vi behöva FLER!


Efter jobbet idag var jag iväg på IKSU igen. Behöver verkligen en instruktionsrunda där. Många maskiner som jag inte känner igen alls.  Sedan är det skönt med ångbastu då man tränat.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Aha..Stoffe ska pumpa upp sig :) för mye fläsk runt buken eller haha

2008-10-04 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0