Dianas stigar : Rapport

Jaha ja då var man tillbaka i Umeå då, en dag tidigare än beräknat. Blev uppehåll i jakten idag. Kojdag som vi säger.

och vist va det jaga älg ja skulle göra! Vinnare blev signaturen "the game" vilket jag tror ä en viss Lars.

Hur gick då jakten?

Tisdag har jag inte möe att säga om jaktmessigt, det regna typ hela dagen, Mina glasögon gick sönder, eller ja bågarna. Så nu har jag nya bågar, bild kommer om ni vill?
riktigt snygga och inte allt för dyra heller.

Torsdag:
Förmiddagen, inte möe att säga
Eftermiddagen: Jag bomma två skott på en kalv, avståndet var nog för stort. Som tur va såg det ut att vara rena bommar så den lille ä nog oskadd Tur det, endera ska de dö eller så ska man missa helt.


idag Fredag ä det vilodag, har gått långt och burit tungt under dagarna här, det är man ju inte van direkt, och tyvärr noll kondis.


I kväll ska ja äta pizza och kanske en chipspåse :D



Antalet läsare har gått upp =) det är både glädjande och en smula smickrade =) tack för det!


Säg vad du tycker
Postat av: Natalie

sv: okej :( och du har explorer?

2008-09-05 @ 13:06:14
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0