Er åsikt vänner

Har funderat på detta ganska länge nu.

En tjej ja talat i minst ett år på msn och i telefon. På senaste roadtrippen (jo den då ja träffa Jane, men före så att säga)
Så hade vi gjort upp om att jag skulle hälsa på henne oh få slagga hos henne. Hade bett om "en plats på din soffa" men fått till svar att "ska du sova hos mig ska du sova i min säng" Nå när jag kommer fram svarar hon inte i telefon, inte alls. Sedan dess har hon undvikt mig på msn osv. Varför? vi talade i minst en veckas tid om att jag skulle komma osv. Hon tyckte det skulle bli så roligt osv. Men vad? Fick hon ågren eller?

Vad tror du? åsikter  i "kommentarer" motages tacksamt


Säg vad du tycker
Postat av: Ylva

Hon blev säkert nervös eller nåt. :P Jaga henne och be om förklaring, tycker jag!



Haha, fransmannen var väldigt nice, så det finns nog undantag ;) värre verkar det dock vara med italienare haha!

2008-09-14 @ 19:40:08
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: anette

Hon vågade säkert inte stå för det hon sade. FEGT! Hon visste kanske inte hur hon skulle dra sig ur OM det var så att hon ångrade sig. Man vet aldrig...hon kanske blev nervös å rädd för det hela eller så trodde hon inte att du menade allvar. Att hon undviker dig på msn beror kanske på dåligt samvete!!!!...tror jag...men det kan vara så att hon vet om att du träffat en böna å blivit lite sotis å så. Konfrontera henne!!!!

Tjejer är lika svåra som killar att förstå sig på...



Jag som trodde du var kärleksdoktorn hihihihi

2008-09-14 @ 21:56:55
Postat av: Lisa

Jäkligt taskigt, om man ångrar sig så ska man åtminstone kunna erkänna det.

2008-09-14 @ 22:05:20
Postat av: AA

Dålig stil av henne kan man säga, men att du hänger ut henne på din blogg så där kan man anse också vara dålig stil.

2008-09-14 @ 22:55:11
Postat av: Mikko

Låt det bero ett tag och ta sen kontakt med henne igen. Kanske har hon känslor för dig? Antagligen, därav det som hände.

2008-09-14 @ 23:38:19
Postat av: Luletösen

Nog är det så att hon blitt nervös och helt enkelt inte vågade träffas... en del spelar ett spel på nätet/tele, sen när d kommer till träff irl, backar de ur... Dålig stil att inte våga erkänna att de inte känns bra att ses.. El som en del tror? har hon känslor för dig?

2008-09-18 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0