Vacker vinterdag

Idag känndes det nästan som en vårvinter dag, såfana man har i mitten på mars, sol, ca -5 och vindstilla. Jätteskönt.
Tog en promenad runt campus nyss, hamna på fiket där med en kopp varm choklad och årets första semla. Nice det. Lite synd att man inte hade sitt troll eller en god vän med sig.

Såg en person där som var så lik en god vän till mig, Kerstin. Så lik att dem kunnde vara tvlinningar. Dock såg man skillnad om man titade noga. Kerstin bor i Tidaholm i Götaland, mitt i Arns rike så att säga. Kerstin är rolig hon, när vi talades vid i början på året här sa hon typ så här

" Du fyller ju 25 snart, då hade jag tänkt att jag skulle dyka upp" 

Då jag fyller 25  den 21 dec så är det ju både svår restid och ganska långt dit, men självklart skall det bli kul att träffa henne igen, och spec om hon kommer till norrland.

Ombygnaden är klar, så här kommer det att se ut tills jag kan ta några bättre bilder då jag nog både har en dålig mobil kamera och är en usel fotograf.

Sedan för att svara på en fråga så vet jag inte vem kvinnan i hedern är, det var bloggdesignern ammy som satte dit henne utan att jag bett om det :D Men nog ser det ut som trollet allt :D Eller tror ni något annat så låt mig höra :D

GYK är hos DETEC på lackbehadnling, hon kommer hem i morgon och kommer nog glänsa :D

Laddar för natttjänst här jag,

Vad står på ditt schema idag då?

Säg vad du tycker
Postat av: annikafinnson

det är ju så jag lever, med ett dött sexliv

2009-02-11 @ 15:16:10
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lät mysigt med en kopp varm choklad. Själv sitter jag inne, skild från vinterkylan med en kopp te. Cool blogg förresten! :)

2009-02-11 @ 16:26:27
URL: http://eml.blogg.se/
Postat av: Anonym

Står ledig dag :) Har varit i Kristianstad och träffat en kompis.

2009-02-11 @ 21:40:13
Postat av: trollet

så du orkade inte vänta till fettisdagen=O ... inte jag heller;). intog årets första och kanske sista semla med en god kopp te.

2009-02-11 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0