Hårda strider

Stoffe har konstiga drömmar.

I natt var man ute och deltog i strider med något patrask som hade likdelar i plastäckar i skogen, tillsammans med päls från björn och varg. Tror nog vi vann. Men varför var Stoffe med? och varför hade han farfars ( nu mera min) gammla 30.06:a då alla andra hade moderna militära vapen?

Det är kallt som apan, - 18 här. Men - 38 typ i Åsele. Det är kallare än apan.  Stoffe ä inte byggd för kyla, är ingen viking.

Säg vad du tycker
Postat av: Korven

ja visst gör hon!



Jag drömmer ofta konstiga drömmar, kommer alltid ihåg dom och förstår aldrig nånting

2009-01-16 @ 14:01:48
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Mikko

Ska du ut på jakt tro? Är väl inte jaktsäsong..

2009-01-16 @ 14:06:35
Postat av: anette

det var därför du frågade om jag menade din blogg...så du har oxå konstiga drömmar nu. Fast dina är ju äventyrliga...mina handlar alltid om en och samma person. Frågan är: Vad vill personen mig nu? Vad är det för budskap? Ett farväl eller en påminelse om dennes existens...tänk tänk tänk.

Stoffe liten. sök på drömtydning på google så kan nog din dröm listas ut...du har tydliga symboler hehehe, vilket inte finns i mina drömmar.

2009-01-16 @ 15:26:10
Postat av: Lisa

Du vet inte hur en basilika ser ut och du är inte byggd för kyla.. vad är du för nåt?

2009-01-16 @ 15:43:26
URL: http://lingooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0