oväntat

"Oväntat" it´s the word of the day as they say over there...

Trollet fick åka hem eftersom hennes mormor  övänntat snabbt blivit mycket sjuk. Trist, men sånt är livet. Troll ville först vara kvar för min skull, men jag finns ju kvar, det gör kanske inte mormor.

Träffade Louise idag, ni kansek mins inlägget om henne tidigare. Hon som var min lärare i högstadiet. hon som utan att ha rökt eller utsatts för passiv rökning fått småcellig lungcancer, ( tror jag)   Hon såg inte pigg ut, men så är hon ju svårt sjuk med. ett oväntat möte Träffade henne utanför Lottas krog. Ett ställe som förövrigt har mycket god mat.

Oväntat stort intrsse för sjukvårdstvälingen. Vinnaren är korad, resultatet kommer i morgon.

Säg vad du tycker
Postat av: Anonym

Vad vinner man? En dag med Stoffe på jobbet haha

2009-01-26 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0