Stoffe är hemma igen

Då va man tillbaka i Umeå och snart skall man iväg på sjukan igen. Men denna vecka skall ja nog bara jobba de ordinarie dagarna :D

Trollet kommer upp redan nästa helg :D

Det bli semester i Skottland i höst =)

Hemredan i går gick utan problem. dock gick det åt litervis med spolarvätska. Det va ju blött och elendigt. stannade till i Sandviken och åt med jonas och hans dam.

I kväll kommer Tanta för en natt till som inneboende. Sedan skulle hon få sitt rum om ja fattade rätt.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Skottland =D whiskeyprovning! :P

2009-01-12 @ 15:19:19
Postat av: Ruck

Skottland med trollet? Gud va mysigt! :)

2009-01-12 @ 19:43:27
Postat av: Lisa

Jag vill också åka till Skottland!

Visserligen vill jag göra precis allt nu när jag inte har tid och pengar till det..

2009-01-12 @ 20:18:49
URL: http://lingooon.blogg.se/
Postat av: DD

Skottland, whiskey och med bra sällskap dessutom - jag är SJUKT avis!!! ;D



2009-01-13 @ 10:43:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0