Målgrupper

HAHAHAHA jag dör av garv.
Man går in på www.blogg.se  för att logga in på bloggen, man får upp en ruta om att delta i en enket om blogg.se, den ska ta ca 8 min.

man accepterar att deltaga, man får börja med att fylla i vilka ämnen man är intresserad av. Tex Cityliv och shopping  ( inte i intresserad) Livstil och mode ( ej intresserad)  medicn och hälsa ( myckt intresserad) sedan frågar den efter kön. sedan åker man ut, man ä inte den målgrupp dem söker. HAAHAHAHA

Slutsatts: Blogg ä till för mode och shoping intresserade tjejer, inte killar som är intresserade av medicin och hälsa HAHAHAHA!

Ta er i dalen blogg.se

Funderar starkt på att starta en omvårdnad/medicin blogg bara för att reta blogg.se

Vem vill vara med?

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Jag hänger på :P

2009-03-06 @ 07:33:00
Postat av: Ammy

Jag ser då ingen enkät att fylla i??

2009-03-06 @ 08:03:34
URL: http://houseofammy.com
Postat av: Antonia

men jag gillar mode o shopping ju =)



vill inte hänga med dig =P

2009-03-06 @ 14:37:44
URL: http://antoniatuovila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0