Planer

Tänkte dela med mig lite av mina framtidsplaner i 3 plan så att säga

Nu: Middag, sedan lite städ för att sedan sova, ska jobba 2 extranätter. Så ja går på i kväll och vakar av på fredag morgon.

Helgen: Sollefteå. Var länge sedan man var där. umgås med familjen och de vänner som finns där, krogen och kebab på Diannas står på måste listan.

Framtiden: Det ryktas att landstinget nu inte får förlänga vikariat, alltså blir man arbetslös i sept. Då kommer jag nog att dra till Norge eller försöka få jobb i sthlm. Dock blir det skoj för kliniken om dem inte får förlänga vik, det är minst 10 ssk vik som går ut på samma gång,  får vi inte fortsätta måste vårdplatser dras ner, förmodligen måste en avdeling stänga. Men det ä inte mitt probem i så fall, tycker dock synd om de stackars kollegor som blir kvar och ska försöka ta hand om de stackas infektionsjuka som förväntar sig den bästa vården i länet, men inte får den. Det är ju tyvärr dem som få betala priset.

Säg vad du tycker
Postat av: Lisa

Om du ska bli Stockholmare tycker jag att du får plugga liiiite granna på Stockholmshyfs ändå. Inte kalla örter och kryddor för gräs och blommor. :-P

2009-03-23 @ 17:21:01
URL: http://lingooon.blogg.se/
Postat av: skogsrå/vattenymf

tråkigt med jobbet, men neråt Sverige i like =)

2009-03-23 @ 17:40:58
Postat av: skogsrå/vattenymf

fast blir nog Norge då tyvärr =( Stockholm kan du nog glömma de har en hel hög med folk som förtvilat försöker få jobb somm csk ssk mm. många veckor pendlar till Västerås mm...

2009-03-24 @ 11:33:12
Postat av: Mikko

Sthlm..hmm, finns det jobb där tro? Prova gärna Danmark (Köpenhamn)..där söker dom alltid svenska ssk.

2009-03-24 @ 14:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0