Älgen blev blå

Älgen blev blå och partyt började med en mycket trevlig förfest hos blivande äkta paret Mörk.
Sedan ner till Schlager/cover där de va en del strul med att komma in, men sedan rockade vi fett hela natten, på både schlager och covers dansgolv. En mycket lyckad kväll måste jag säga. Det får vi göra om snart!!

Idag va det först max med Petter, Tina och Petters söta syrra Anna, Sedan blljard på megazone. Vi provade även på 2 timmar på "fortet" där. ( typ Fångarna på fortet,Boda borg) det gick bäl ok i allafall, vi fick en bra bit över medel.

Sedan bestämdes att det nog blir taccos och bio till helgen :D


Hur har din helg varit?

Blir det något quis DD och Lisa? ;)

Säg vad du tycker
Postat av: Anonym

okok, min helg kan man ju läsa om här: http://devilshlydivine.blogg.se/



och jag ska klura ut en quiz...hold on to your knickers girly ;D



2009-05-18 @ 15:31:09
Postat av: Mikko

60-års kalas och barnvakt :)

2009-05-18 @ 15:52:18
Postat av: Lisa

Jag vet inte om jag har tiden de närmsta veckorna och sen lär jag glömma bort det tyvärr..

2009-05-22 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0