Rostat bröd

Det är gött det :D


Festen i fredags va mycket rolig. God mat och gott umgänge. cheferna bjöd på bejubladt uppträndande som kossa och bi :D

Det var salsa uppvisning och sedan tvingades man upp för försöka själv, det gick ju som det gick. Dansa ä inte min grej klumpedunsig som man är!

Lördages fest i solle var också rolig. Träffa en massa folk, bla mina två kusiner. Jag ä en gammal man! mina kusiner ä på krogen. illa illa. Men kul att se dem då det var länge sedan.

Sedan fick ja en Bacardi hälld över mig och då va den kvällen slut.

Tack Emma för en trevlig kväll och för sovplats och frulle!


Va med familjen och åt på nipan med. God mat där. buffé med b.la lax, kyckling och köttbullar :D


Va sedan och såg DIF-KFF hos Lars. DIF vann och Lars var glad. Han va mindre glad över att gnagarna från Solna säkrade guldet.

Säg vad du tycker
Postat av: Emelie Sehlstedt

fin blogg :D vad gillar du att läsa om i andras bloggar? kram

2009-11-02 @ 10:46:56
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: Rivka

Men du missa när vi skrämde skiten ur Hedlund!

2009-11-02 @ 16:27:22
URL: http://rivkaakvir.blogspot.com
Postat av: DD

Rostat bröd?



Oj, det var längesedan. Gott gott...



Nuförtiden äter jag inget bröd alls på veckorna (GI och massor med träning för att komma i grym form). Nu blev jag grymt sugen på bröd...fan..



2009-11-03 @ 09:48:21
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0