Fioler och bacon

En sväng på stan idag för att köpa nya handskar, jag ä expert på att drulla bort dem. Förbrukar nog 2-3 par per säsong. Hittade ett par bra på väskan. Sedan såg vi på en grupp musiker som spelade på Apberget, dem spelade mest fiol. Såg riktigt kallt ut i blåsten. Sedan åt vi på det nya mackstället som ligger där subway låg, har fan glömt namnet. Gott va de i allafall, tycks som dem använder bättre råvaror än sub. Åt en macka med mycket bacon. Grisen ä god han. Skulle fan inte överleva länge som veggo. Ställningen i "Gul bil" tävlingen ( ständigt pågående) 14-5 till mig :D

Säg vad du tycker
Postat av: Vampyren

Grymt sa grisen ! . w00t w00t , gul-bil tävlingen rocks =) .

2010-10-19 @ 14:03:03
Postat av: DD

Gul bil....suckar djupt....ungarna är hysteriska med att "gula" hela helgerna när vi är på stan. Jag har ont i armen av alla smällarna jag får. Och dom har fått med A på det också! 3 mot 1! WTF? ;D



2010-10-19 @ 16:55:05
Postat av: Mikko

Vad är det för en tävling?

2010-10-19 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0