Underbart och oväntat

Är fortfarande kvar i 08:s land, närmare i Upplandsväsby.
Kräftskivan i Östertälje ( i närheten av Hallfägelset) blev underbart lyckad.
vi kom dit redan på Fredagen och grillade och drack öl.
Träffade underbara galningar ur Beccys umgänge. Som det äkta paret Reine och Kinna.  Det blev ingen sen kväll då vi alla ville spara krafterna till morgondagen.
dessutom så hade Beccys kille just avslutat det första ispassset för säsongen. ( hockey div 2).

På Lördag vid lunch skulle det badas! ALLA SKA BADA´!  NEHE alla skulle vist inte det, men ja Renie och David va i allafall i. 18 sköna grader över fryspunkten va det :P



sedan på eftermiddagen rammlade de andra in en efter en, skulle kunna rabbla en massa namn på underbara människor som jag ä glad att ja träffat och hoppas att få träffa igen, men ja kommer nog bara att tala om en......

Redan då hon klev in va jag glad att ja satt ner annars hade kanske inte mina knän svikit mig... Jane... resten av kvällen hade vi nästan bara ögon och öron för varandra :D  När det blev dax för att sova där vid 4 snåret så la vi oss på en luftmadrass på balkongen och tittade på fullmånen. Så underbart
=) min sovsäck gick sönder och vi fick dela på hennes.


Nu sitter jag i hennes soffa och skriver detta, hon diskar efter att ja bjudit henne på min kyckling special.

Saker har gått så fort, men det känns så där rätt som jag hoppas att ni alla har fått uppleva. I natt när vi låg och myste medans Art Garlfunel´s ( Sinmon and Garfunkel) underbara sång strömmade ur högtalaren känndes det verkligen som tiden stog stilla, att ingen annat i värden existerade. :D


måste också berätta om denna dagen. Hennes klocka ringde alldeles för tidigt, vi steg upp och ja skjutsade henne till hennes jobb, sedan hade ja en hel dag att slå ihjäl i vår vackra huvudstad.
Hon sa att hon helt enkelt inte kunnde lämna ut sin nyckel till en i stort sätt vilt främande karl ;)


så det slutade med att ja satt på en parkeringsplats i Mörby centrum och sov i bilen. Skulle tro att många undrade vad det där va för galing', eller kanske inte, Va tror ni?
'

en annan sak som ska sägas om kräftskivan ä att värdinnan Beccy hade baktankar om att just para ihop mig och jane, men att det skulle gå så här bra trodde hon nog inte. men tack endå Beccy :D


snapsvisorna väckte minnen från tiden då de fyras gäng stog vid rodret på festmästeriet i övik :D
TEMPO!!!! säger ja bara :D

Nu ska Jane få godkänna denna blogg innan ni får läsa den =)

Säg vad du tycker
Postat av: EMMA

Nice, men kallt :D

2008-08-19 @ 16:50:34
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: annikafinnson

svar: går skapligt ändå ;)

2008-08-19 @ 22:03:31
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0