En kul kväll

ja de blev sprit ja, först äta, sibyllas super cheese and baccon eller va den heter...god ä den i allafall...sedan upp till Thorsvägen...förfest där...men mer än så blev det inte... beccy orkade inte dra med på stan/krog och inte går ja ut med hennes kompisar själv...ne....

så vi hamna hemma hos henne...och ankan..såg Göta Kanal 2 och ice age 2...skoj skoj....

snöstorm här...eller i allafall en liten en.... glad att jag ska sova i min varma säng.( tyvärr ensam)..men men...

beccy har lovat en sak som jag kommer att se fram emot :D

men modos match glömmer vi

Hv va bra, dommarn va dålig och modo va sämst..så säger vi...and no more...


Vilken typ av kvinna tror DU skulle passa mig`??!!

Säg vad du tycker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0