Liv och hälsa


Något som de flesta i min ålder kanske tar för givet?! "jag är ung och stark, har hela livet framför mig" så tänker nog de flesta av oss iblandnd,även jag.

Men är det något man lärt sig i det här yrket så är det att livet och hälsan inte kan tas för givet, även om man motionerar äter rätt osv.

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=85795&a=1045143&lid=puff_1044976&lpos=extra_1

kolla denna länk...om ni orakar. Hon var min klassföreståndare i 9:an.

Det ger ytterligare en tankeställare.

Men njut av livet, man aldrig hur länge det varar

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Håller med dig..ung och stark behöver ej betyda att du håller dig frisk genom hela livet. Kan sluta tvärt..precis som du säger.

2008-02-06 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0