Party

i H-sand blev det... trevligt som alltid! =) men om det blev lite tjaffs hemma hos Engan,men det redes ut rätt fort. skönt det, kan tyvärr lätt bli så på fyllan och villan. Där spriten rinner in rinner vettet ut som man brukar säga.


sedan såg man många söta tjejer på krogen. kanske är det så att h.sand har fler söta flickor än ö-vik =)
ögon godis tackar man inte nej till :D

Kommer aldrig glöma den där gången när vi där i h-sand fick stå 40 min i kön till gasrderoben. De va fullt och mykt trångt. Hade en tjej som stog tätt bakom, så tätt bakom... ne resten får ni fundera ut själva :D



Dock drack man inget vatten, och därför fick man plikta med huvudvärk och en mage surare än vanligt..den bråkar fortfaradne på mig... stygg mage eller kanske är det jag som är stygg mot den.

slö nu i kväll. Har redan lagt mig i sängen, ids nog inte göra mer idag.

I morgon ska jag träffa snyggingen Karina på Attityd =)

Säg vad du tycker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0