Trist besked

Emmas katt Kayisa har hastigt och mykt oväntat gått bort. Kayisa var en katt som väl viste vad hon ville och hon var alltid rolig att träffa. Må hon vila i frid.

Hoppas jag får besök i helgen, skulle vara mykt roligt att träffa Anna igen, och kanske tess och Engan. =) Alla andra är ju borta denna helg suck

Trekronor fick smisk n så in i h-vete mot slovakerna, uppryckning på alla plan inför matchen i kväll mot ryssen. ananrs blir det inte roligt alls.

drömde knäppt i natt igen, Ännu en paintball arena, fick spöa skiten ur en elak liten fan från förr, vaknade rätt nöjd med mig själv. det där ego sättet som jag tror ni alla upplevat.

rena baby bomen här i vår och sommar Delphine, Maiken, Linda,  Denniz och Petra, Jonas syster Evelina för att nämna några, Folks klockor tickar, men än kan de inte vara någon brådska?! ne lika bra att ligga lågt. Man ska ju förmodligen flytta i Mars någon gång... frågan är bara vart

Säg vad du tycker
Postat av: emma

min kaysa! bäst i världen!
tack :)

2008-02-07 @ 15:53:39
URL: http://sessemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0