På önskelistan



på min står b.la

Att ja får jobbet på nus.

Att det inte skulle vara så svårt att veta vad andra känner, och vad ja själv vill.


Vad står på din?

Säg vad du tycker
Postat av: Anonym

Svår fråga. Låter väl som en klyscha om jag säger..att få vara frisk och att ens nära och kära också får vara det. Resten är inte så viktigt såsom resor, matriella saker osv.

2008-03-24 @ 21:53:04
Postat av: Ylva

Jag vill ha en skinnjacka! Annars så har jag en väldigt privat önskan som jag har hoppats på väldigt länge. Jag hoppas också att jag skrider till verket med mina framtisdsplaner och att min pojkvän finns med i min framtid.

Glad påsk, i efterskott!

2008-03-24 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0