Matchen är slut

Lule vinner med 3-2. Tycker Modo gör en bra bortamatch. Är mycket mer oroad av att både V Hedman och Asen kliver av skadade, Spec Asen såg inte bra ut illa illa illa.


Det tycks som var gång jag ser modo på web tv eller valig så går det åt skogen, alltså ska ja hålla  mig borta på Lördag.


Säg vad du tycker
Postat av: bika

Sv:

Ja, men det blir tyvärr Hemkört när de andra butikerna har stängt..

Näpp, inte ett endaste. Ser ut som att jag måste sluta vara lat och bege mig ut i verkligheten :)

2008-11-14 @ 11:56:05
URL: http://xantha.blogg.se/
Postat av: Mr Björk

Tungt för er med mycket skador nu, men bara bita ihop, tror knappast Modo behöver oroa sig över missat slutspel.....Fast i och för sig är ju serien jävligt jämn så man vet aldrig??



Själv håller jag på Luleå och tycker självklart det var grymt skönt de tog sin 6:e seger på 7 matcher idag.....Bartecko-effekten fortsätter!!

2008-11-16 @ 03:00:19
URL: http://budweiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0