Lite ego

Måste vara lite ego och skriva ut det som en av ssk stud skrev i sin utvärdering.
" Stor eloge till ssk Kristofer för god pedagogik och bra undervisning" typ så minns inte ordagrannt. :D

Det skitsnack som i somras gick om en har upphört, enligt chefen för att jag inte är "patientfarlig" som snacket sa att jag var, Jag har visat att jag inte förtjänar att bli en "Hackkyckling" utan är "en i gänget" och det är det jag vill vara. Varken mer eller mindre.

Är i allafall glad att man har jobbet tryggat i dessa finnans kristider. Man kanske ska börja fundera på den där audin endå.

Eller kanske en resa med trollet i ställe. På tal om henne ja, hon kommer upp den 4:e om jag inte redan berättat det för er.

Läsarantalet har ökat ordentligt på sista tiden. Det är så klart roligt och smickrade tack tack för det


Tro om posten har kommit. Väntar på brev/paket från

Polisen.-tillstånd rörande jaktvapen

Volvokortet- Borde komma i dagarna

CSN- Får gääärna låta bli att komma alls

Cdwow- NHL 2009 till PS2

Säg vad du tycker
Postat av: nelli

Yeah, de var det också. haha :P

2008-10-28 @ 14:23:03
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Mikko

Alla som "hackar" borde stanna upp och tänka en stund.." jag har ju själv varit ny en gång i tiden".

2008-10-28 @ 17:27:45
Postat av: bika

Tackar :)

2008-10-29 @ 08:57:04
URL: http://xantha.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv; tack:)

2008-10-29 @ 10:44:40
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0