utgifter

Det har den här dagen varit full av, blä

Bilen
är på verkstad, fel på motorn till vinrutetorkarna, dem kan man ju inte klara sig utan.

Förnyande av vissa tillstånd som har med mina jaktvapen att göra.

Hyrbil, då ja inte kan vara utan bil den här veckan.

Ny adapter till datorn.

och sedan det man behöver var dag, i mitt fall mest då mjölk och lite stekfläsk.

ikväll har jag tvättstuga, det ska gudarna veta behövs.


Grattis till Hanna (mjuff) som fyller år idag.

Trollet mitt är hemma igen efter något dygn hos kollegorna på infektion. Skönt det, saknar ju henne juh.

Flera av mina vänner mår inte så bra just nu, det är lite jobbigt.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Känns som det är mer utgifter än inkomster :) aha..jobbigt..mkt som går just nu.

2008-10-13 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0