Nattens lugn

Ligger över infektionskliken. Än så länge en mycket lugnare natt än i går. Peppar peppar.


Middagen på Costas var lika god som förväntat. Man var dock bara lite avis då vissa kollegor beställde in både öl till maten och irish coffe efteråt. Men men vem har sagt att livet är rättvist?

Sedan blir det hem och sova några timmar, hoppas jag kan sova bättre i natt. Var nog för ljust och för möe oljud från alla byggjobbare som ränner omkring utanför huset.

Kommer bli en formidabel insyn i min lght från de fönster på de nya husen som ligger högre än mitt. Får nog fudnera på installation av rullgardiner eller så.


Snart får jag åka ner till HENNE :D



Sedan har man genom en god gärning stärkt en väns kärleksrelation. Det känns bra =)


Rix fm spelar en massa skitmusik E.M.D Jenny- lett me love you.

Ne fan ge mig MetallicA The day that never comes

Nästa gång jag jobbar natt är det med Jonas, och då blir det Bandit rock hela natten, var så säker på det!

Att Mikko anmält sig som sponsor till framtida bilköp låter intressant. Frågan är bara vilken reklam han vill ha tryckt på bilens sidor :D


Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Hmm..något vågat kanske :D

2008-09-19 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0