Holy crap

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Denna historia ä ett bra exempel på detta.

På den Japanska ambassaden i Moskva börjar en ny ung militärattaché. Hans fru är kvar i Tokyo.
Underrättelsetjänsten ser en chans och skickar på honom flera svalor (horor i rikets tjänst) och tar en massa bilder.

En dag slår sig två män ner vid den unge japanens restaurangbord  och säger.

-God dag god dag det var från underrättelsetjänsten, nu va det så här att om du inte samarbetar med oss skickar vi dessa bilder till din fru.

Japanen stirrar på bilderna och säger till slut.

- Kan jag få köpa några kopior, för att posta hem till frun. Så hon inte tror jag förlorat potensen. Hon kommer bli mycket glad.



CRAP! måste dem ha tänkt

Vad tror du?


Säg vad du tycker
Postat av: DD

hahahaha

kanske ska jag göra likadant? Be om några bildbevis så att A inte tror jag tappat stinget?? ;D



Men men, jag e lite skadad idag. Skavsår på fingrarna efter golfen igår. 5 timmars golfande sätter sina spår minsann. Det var bra väder och trevliga sms.



Nu e det lördag...

2009-08-15 @ 11:09:27
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0