Avatar

En mycket bra film av J. Cameron. En vacker saga som inehåller allt en sådan skall göra. Plus extremt vackra naturvyer och en del skjutande. För att vara dataanimerat är figurerna extremt välgjorda och anatomin underbart återgiven. Dock lite kul att dem förmodligen bara orkade göra en 2 modeller, då alla ser rätt lika ut.

Men filmer ä klart sevärd och har bra musik

4/5 i betyg

Säg vad du tycker
Postat av: Lars

Kan nog bara hålla med. Jag väntar med betygsättningen tills jag sett Director´s cut/förlängda versionen... =)

Undrar om de hittat på ett eget språk? Lät lite indianskt...

Det enda - jag tänkte på är att storyn var liiite väl förutsägbar.. Men, det är svårt att göra oförutsägbara filmer nu, allt har ju gjorts.. nåjo, kanske inte allt men mycket..

2009-12-30 @ 10:47:36
URL: http://qain.blogspot.com
Postat av: style

sjukt bra film måste jag säga;)

2010-01-16 @ 14:48:38
URL: http://stylepoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0