Äventyrslusta

För det första. Jag ä jätteglad att jag kommer bli fast anställd. Jag trivs bra med mitt jobb och mina arbetskompisar.

Men på senare tid, typ sista ½ året har jag känt en rastlöshet växa i mig, jag vill ut på äventyr. Nya platser, spännande människor. Är typ as avis på en klasskompis från ssk skolan som ä i San Diego USA på ambulanshelikoptern där.

Lösa erbjudanden om utlandstjänst  lockar mer och mer. Äventyr, kanske också fara. Testa om mina vingar kan bära mig även då. Pallar mitt psyke för de svåraste och tuffaste händelser och beslut? Är mina kunskaper tillräckliga? om inte  Platsar jag på utbildningarna för att lära mig det?


Frågor som behöver svar.

eller så behöver jag träffa en kvinna.




Säg vad du tycker
Postat av: Jennie

Tror ingen kvinna kan fylla det hålet av upptäckar lust..

2009-12-01 @ 18:18:18
Postat av: Ida

Förmodligen skulle det var roligt för dig att fara ut i världen, men mitt ego-jag röstar på att du träffar en tjej :P

Frågan är ju hmm, ah om du lovar att komma tillbaka sen så...

2009-12-01 @ 21:28:28
Postat av: annikafinnson

förfan lämna kalla norrland och vidga dina vyer ett tag!

2009-12-01 @ 21:39:45
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Klart du ska iväg på äventyr! Du kommer att växa som person.

2009-12-01 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0