Flying Vickan

Det är jag det, jag flög, ja flög två gånger på ca 30 min. Flyga gick bra, landa gick sämre.

Första gången skulle vi spurta, stoffes skor ä hala och de va is på marken, så stoffe flög.

Andra gången så tyckte Nicke att vi skulle gå till höger och tryckte till lite lätt med axeln, stoffes skor var ju hala och jag hade just foten med hela tyngdpunkten på en isfläck till. Alltså flög stoffe som en vante igen. den här gången högre och längre. Landingen ledde till att "follen" som jonas köpt på statoil flög iväg, alltså satte nicke iväg för att rädda ölen och lämnade stoffe simmande i snön :P

Nu ska vickan landa i sängen.

Säg vad du tycker
Postat av: DD

Nåmen, dratta på ändan i snön....så gulligt ;D



Jaha, strö salt i såren bara. jag har ingen turbo och inga 200 horsepowers kvar och du flinar. HM!



När får jag provköra ditt monster då??? ;D



2009-02-16 @ 12:33:51
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: trollet

låter som om bråddar borde ingå i standardutrustningen för utekväll =P eller spikskor ;)

2009-02-16 @ 19:43:09
Postat av: Mikko

Ojdå..så kan det gå med för mkt öl i kroppen :P

2009-02-17 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0