lekdag

Enligt Henkes donna Elin har dagen varit "Allmän lekdag"  Jag och Henrik har

* Lämnat en bil på verkstad

*Ätit frulle på Scandic hotell

* åkt till volvo och köpt delar till våra bilar

* Varit i Sävar och tittat på ett minnesmärke över slaget 1809

* Åkt runt i min V50

*Dragit till Övik på mini roadtripp för att äta kebab och gå på butiker för bilstereo och radiostryda leksaker.

Sedan har vi gjort lite nytta med. Vi har med hjälp av en barkspade och en vanlig spade åtgärdat den "krater" som bildats på parkeringen där jag har min bil. Barkspade is the good shit mot is och snö.


Sedan somnade stoffe, han va ju uppe före 7 för att börja leka :D

Har du lekt idag?

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Haha..lekskola :) Nej, inte idag. Mest suttit i soffan idag och läst gruppsykologi.

2009-02-03 @ 22:04:04
Postat av: DD

Jag vill också ha en lekdag!!!!



Fast det bli hela nästa vecka. Jag och mina boys ska ha sportlov. Ledig och lekandes en hel vecka! TJOHOOOO =)



2009-02-04 @ 08:57:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: skogsrå/vattenymf

Näää bara pluggat, städat och pratat telefon med älsklingen och vänner:P



usch du åter vänder då allt till övik lite då och då:P

2009-02-04 @ 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0