Arlanda Airport Stockholm Sweden

Borde verkligen heta Alfred Nobel Airport Arlanda Sweden tycker jag.  Nobel är skitstor utomlans.

Att få någon av hans pris anses som det alla finaste man kan få i b.la medicin.
 
Men ja tror de flesta av oss i Sverige bara ser det som en flott middag med HMS Konungen i tv. Efteråt är det mer hjur mycket av prinssesans behag vi fick se som det skrivs om i media.

Nåväl där sitter jag nu. Massa med tid att slå ihjäl. Men men ska man ut och resa så ska man.

Både i Umeå och här så pep säkerhetsbågen som om någon stampat den på svansen. ( om dem hade haft någon)
Dem tycker inte om mig.

Säkerhetspersonalen försöker snacka alla möjliga språk med mig. Ja väntar småleende på att han ska se mitt svenska pass som ja har i handen. Det tar 5-10 sek.  Tydligen var linsvätskan massa intressant för dem kollade dem på båda ställen.

Säg vad du tycker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0