Man blir bara lite less

Nu är ämnet uppe igen.

Man blir bara lite less, Jag hoppas att de där människorna en dag behöver helikpotern, så dem förstår vilken nytta den gör, det är ju inte nöjesflygningar den gör. Bor man nära ett av sveriges största sjukhus får man leva med ambulanser, helikoptrar osv, Inteligenta och välutbildade män och kvinnor jobbar dygnet runt för att RÄDDA LIV!

Var tacksamma för att vi finns där i stället, en dag behöver du oss!


Bika- Ja man kan kräkas då man har flunsan.


Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Håller med!

2009-03-21 @ 05:18:58
Postat av: bika

okay tack då vet jag det. slipper jag vara ororlig över den saken :)

2009-03-21 @ 08:08:33
URL: http://bika.blogg.se/
Postat av: DD

Men jag fattar inte att folk e så dumma i huvet! Flytta därifrån då! Helikoptrarna räddar liv.



Be dom skriva på ett papper att dom hatar bullret så slipper dom bli hämtade av helikoptern när det blir deras tur att bli akut räddade från fjället eller vid en trafikolycka. "Nejtack, jag gillar inte helikoptrar".



Puckon.

2009-03-23 @ 12:44:30
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0