Redan synliga resultat

Ni som följer denna blogg vet att jag på senaste tiden har börjat lägga mer tid på träning och mindre på soffa.
Mitt mål ä att köra minst 2 pass i veckan. Då både gym, sim, och innebandy står på programet.

När jag va hemma senast sa morsan att det verkligen syntes att ja gått ner några kilo. Att magen va i stort sett borta.

När ja  förra helgen träffa några vänner som ja inte träffa på länge sa den av dem " Halva du är ju borta"

Kul att höra. :D

Faktum ä att jag nog bara gått ner något kilo. Men muskler väger ju en del med.

Säg vad du tycker
Postat av: Hanna

Men kära kollega, muskler väger väl mer än fett?! ;D

2009-11-14 @ 13:00:23
URL: http://johannawiik.blogg.se/
Postat av: Mikko

När man väl sätter igång med träning..så är det svårt att sluta.

2009-11-14 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0