Följderna av träning

Efter att man man kommit igång igen med 2-4 fyspass/v kan följane konstateranden göras:

Jag:
Sover bättre
Mår bättre
Presterar bättre
Är gladare


Får mycket mer tvätt att ta hand om :P


Ta och börja träna du med! Det tror jag du vinner på!




Dax att just dra och träna innan jobbet. Sedan får man hoppas att den påskfrid som låg över jobbet igår e.m är kvar.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Tvätten är bara en droppe i havet jämfört med det andra. Tränar dock inte på gym, simmar 1 gång/v samt promenerar så gott som varje dag.

2010-04-04 @ 21:10:04
Postat av: Bönlurraen

Goda dagliga vanor =)

2010-04-06 @ 16:02:59
URL: http://carlsberg.bloggagratis.se/
Postat av: korven

alltså jag har sagt i månader nu att jag ska börja träna.... hehehe.



(jag har också oompa loompa-låten på hjärnan!)

2010-04-06 @ 23:25:03
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0