Allergi

det ä fan inte skoj alltså. Jo jag vet att ja har det bra om man gämför med dem som har pollen eller gräsallergi, eller mot en massa födoämnen. Men det ä min blogg och här gnäller jag!

I går va det avd fest hos en kollega i Robban. ( Robertsfors) trevligt trevligt. ( separat blogg kommer) men där bor flertalet 4 fotingar av olika slag. Alltså får stoffe knarka både antihistaminer och bricanyl. Detta gör att man idag ä trött, hostig och slemig. Inte skoj alls. Ingen kondis har man heller, blir anfådd av att springa uppför 2 trappor typ.

Nu blir det totalt stopp mot träffar med 4 fota saker under den kommande veckan. TOTALT!

För sedan väntar älgjakten

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Jobbigt värre! Klarar du av att träffa Hedlund, eller?

2010-08-28 @ 21:21:55
Postat av: Ciaknas

HAHA!!!

Du är rolig du!

Hur överlever du själv? Som både kalv å nalle så är du jue sammanlagt 8foting, å det måste jue räknas som dubbel allergi!!?

Nej, Stackare, jag tänker på dej! Kram!

2010-08-30 @ 23:34:39
URL: http://cia-karlsson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0