Gesles magi

Per Gesles magi med Gyllenetider har i flera decenium trollbundit svenskarna.

I går blev det tal om deras " Det ä över nu" så pass mycket att jag startade upp den på Spotify. 

Dock känns det inte som magin fungerar då man tittar ut och ser en blek vintersol som hänger vid horisonten och snön ligger djup och vit.

Men fram emot våren, då solen värmer igen och lukten av grillat kött och potatisallad  kittlar ens näsborrar lär den säkert fungera precis som alla andra år.


Vad tror du?

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Folk kommer fortsätta spela deras låtar..de förknippas med just det som du säger...sommar & sol och vackra minnen :P

2010-01-14 @ 22:46:33
Postat av: emma

uääck! ja tänk om han nån gång kunde mena sin musikkarriär då han sjöng denna låt..

2010-01-14 @ 23:22:01
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: emmi

visst är de snygga, men jag ville ha bruna ist så jag sålde de och ska köpa bruna om jag nu hittar:)



tack :)

2010-01-15 @ 10:25:46
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0