Lördagsnöje

Kvällen i går, god mat och gott sällskap, Comander Carlson and das model johanna. Fråga mig inte hur men vi hamnade på Corona av alla ställen. där fanns även guldis, hans Elin och flera andra sköna människor. Men corona ä corona. Folket som jobbar ibaren har typ noll koll på vem som väntat längst osv. Sedan va det en kille som strippade ner till kallingar, vakten kommer och killen gömmer sig bakom Johanna, vakterna tittar på johanna men ser inte killen bakom. Så kul :D

Sedan har vi kvällens citat från denna dam.  " Det är jobbigt att vara singel, utbudet är ju så dåligt".  På corona, köttmarknades köttmarknad finns nog inte bätte ä jag rädd.



Säg vad du tycker
Postat av: Sara

Åh vad länge sen jag var på Corona.. Det är säkert 3-4 år sen sist, men jag har aldrig tyckt om det stället heller så :)

2010-01-31 @ 13:37:05
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härligt att det blev lyckat =)

2010-01-31 @ 13:46:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Mikko

Finns kanske andra ställen (bättre lämpade)att hitta singlar.

2010-01-31 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0