Dessi tolkar Sollefteå

Vad i hela helsikke tänker folk med nuförtiden??!! Tjejerna går omkring och nästan ber om att bli våldtagna mot trädet, korta kjolar med string och tajta "linnen" eller som jag skulle säga= Bh:ar. Killarna går med näsan i vädret och tror att dom är ascoola. Man kan ju inte klandra dom när tjejerna beter sig som dom gör heller... Undrar hur hög klamydiarisken är där... Det är helt logiskt att man inte stöter på så många Sollefteåbor någon annanstans i sverige när man ser dessa fruntimmers klädstil. Solklart fall av tonårsgraviditet utan andra möjligheter än att stanna hos mamma och pappa. If you go there, you never go back!


Men om man bortser ifrån populationen är det ett fint landskap med skogsvidder och ängar. Helt ett eden =)

Säg vad du tycker
Postat av: m

haha har solle bleve såå nasty:D?

2010-08-07 @ 00:40:38
URL: http://stylepoint.blogg.se/
Postat av: J-b

hej! får jag fråga vars din inteligens har försvunnit? hur i hela helvete kan du ens skriva ner sånt här??



Jag jobbar med människor som utsatts för övergrepp och liknande på daglig basis, och skulle du stå här nu skulle jag starkt fundera på vart din moralkompass är riktad!? ett offer för våldtäkt är ett offer oavsett om människan så står naken så ska man inte ens tänka det du just skriver!! jag skäms rent för att vara man när sånna som du tänker/skriver högt!! så du menar t.ex. att killar som har märkeskläder och klär sig rikt, ber om att bli rånade och brutalt misshandlade eftersom dom klär sig på ett visst sätt??!? att prata som du gör om människor gör mej starkt orolig, snälla skaffa aldrig barn, flytta till ett tält i urskogen och sluta rör dej runt människor!! gör oss alla andra en tjänst och sluta tänka högt!

2010-08-10 @ 15:22:02
Postat av: dezz

sarkasm, snälla du, ironi också, snälla du. plus, jag är kvinna, stoffe är min karl.

2010-08-11 @ 23:14:47
URL: http://desireeanderson.blogg.se/
Postat av: ...

instämmer, knappast så att någon ber om att bli våldtagen. och vad då, ska en tjej inte kunna klä sig sexigt, för då blir killar galna och inte kan behärska sig, för karlar är som djur så fort de blir upphetsade måste de få nåt på en gång? pinsamt för er killar då..

2010-08-14 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0