Fint väder

Solen tycks ha återkommit till det norra landet. ( ni minns väl comviq´s utlands prislista)

Roadtrip blir skjuten på framtiden 1-3 dagar. De kom jobb ivägen.  Ne inte jag, ja har fortsatt semester.

I går va man i solle en snabbis för att se på ett skifte som skall röjas och även för att se tysland-england. En match där de tyske dominerade i början, drottningens gossar tog sig in i matchen för att sedan (föga konstigt) knäckas av att Lampards mål inte godkänndes. Sedan körde tysken över allt i sin väg.

Nu tar man det massa lugnt.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Det målet är omdiskuterat. Jaha...vart bär det väg denna gången då?

2010-06-28 @ 20:00:11
Postat av: LaLizita

Sv Haha, dam i hatt är hett :)

Tyvärr var det inte min stil så den fick åka tillbaka..



Härligt att bara softa! Snart är det fotboll, kaffe och glass som gäller här!

Du missar väl inte Spanien ikväll :)

2010-06-29 @ 15:00:50
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Haha, tack! Men det är lite svårt att komma ihåg nu ;) eller hur!

Trodde ALDRIG jag skulle visa mig såhär på bloggen. Skulle ju inte fått för mig innan att lägga upp ett foto på mig där jag var osminkad. Mycket märkligt hur lite jag verkar bry mig nu.. hmm.. dock längtar jag ihjäl mig till då jag kan sminka mig igen och se normal ut ute bland folk :)

2010-06-29 @ 15:12:11
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josefine



- undra vad alla andra gör i sommar? ...

I min blogg finns proppfullt med information och bilder om

hur min sommar är, från morgon till kväll.

2010-06-29 @ 16:10:05
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0