Avrapportering

Det var ett tag sedan, Vad händer då?

Jobbet rullar på, Det har varit en tuff tid, massor med svårt sjuka personer.
Fick rycka in extra natten mot Månadg. Nu sitter jag och laddar för mina ordinare nätter. Går av på Fredag morgon.

Banyn: Bra spel i går. P.g.a kort om folk byggde vi en midnre plan vilket gjode att spelet var mycket snabbare, skott hela tiden. Lars vann målvaktsmatchen de 2 första matherna. Men i den 3:e va det fan lika. Den matchen var den längsta jag spelat. Normalt spelar vi först till 5, man måste vinna med 2 mål. Denna match slutade 10-8.

Vädret: Underbart!

Nöjen: Krogen med grabbara i Lördags. Sitta på uteserverigen och njuta av öl och värme.

Bilen: Har varit på DITEC och fått sommarbehandling. Så nu gläser hon både ute och inne :D

Säg vad du tycker
Postat av: DD

DITEC? Fan, nu fick jag dåligt samvete. Båda bilarna är grovt otvättade och oputsade. Till helgen blir det fix med sånt. Tack...



2010-05-19 @ 16:06:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mikko

Du sitter säkert och smygtittar på snygga damer på uteserveringen :P

2010-05-21 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0